Navigacija

Arhiva vesti i saopštenja


Povlačenje kandidature za imenovanje u UO JMU Radio-televizija Srbije

Dana 25. novembra 2020. godine kandidat za imenovanje za člana UO JMU Radio-televizija Srbije dr Maja Radonić uputila je zahtev u kome obaveštava Regulatorno telo za elektronske medije da povlači kandidatru za člana UO RTS-a.

Na lični zahtev kandidata dr Maje Radonić biografija javno više nije dostupna.

Održan trening za zaposlene u Regulatornom telu za elektronske medije na temu „Dostupnosti medijskih sadržaja za osobe sa invaliditetom u svetlu izmenjene Direktive Evropske unije o audiovizuelnim medijskim uslugama (AVMSD)“ u okviru projekta JUFREX

U okviru zajedničkog programa Evropske unije i Saveta Evrope"Horizontal facility za Zapadni Balkan i Tursku 2019-2022" i projekta „Sloboda izražavanja i sloboda medija u Srbiji (JUFREX)“ dana 18.11.2020. godine putem video konferencije održan je trening za zaposlene u Regulatornom telu za elektronske medije na temu „Dostupnosti medijskih sadržaja za osobe sa invaliditetom u svetlu izmenjene Direktive Evropske unije o audiovizuelnim medijskim uslugama (AVMSD)“.

Podneti Zahtevi za pokretanje prekršajnog postupka za mesec maj i avgust 2020. godine

Regulatorno telo za elektronske medije je, na osnovu odluke Saveta dana 19. novembra 2020. godine podnelo Zahteve za pokretanje prekršajnog postupka protiv Happy TV  d.o.o. Beograd - Nacionalna Happy TV, Pink internacional company d.o.o., Beograd - TV Pink, B92 a.d. Beograd - TV B92, Prve televizije d.o.o. Beograd - TV Prva za mesec maj i avgust 2020. godine

Podneti Zahtevi za pokretanje prekršajnog postupka za mesec april i jul 2020. godine

Regulatorno telo za elektronske medije je, na osnovu odluke Saveta dana 06. oktobra 2020. godine podnelo Zahteve za pokretanje prekršajnog postupka protiv Happy TV  d.o.o. Beograd - Nacionalna Happy TV, Pink internacional company d.o.o., Beograd - TV Pink, B92 a.d. Beograd - TV B92, Prve televizije d.o.o. Beograd - TV Prva za mesec april i jul 2020. godine

Odluke sa 220. redovne sednice Saveta Regulatora

Savet Regulatornog tela za elektronske medije je na sednici održanoj dana 21. septembra 2020. godine, pružaocu medijske usluge TV Pink izrekao meru upozorenja zbog emitovanja programskog sadržaja u emisiji „Hit tvit“. Mera je izrečena zbog povrede odredbi člana 50. stav 1. Zakona o elektronskim medijima i člana 27. Pravilnika o zaštiti prava maloletnika u oblasti pružanja medijskih usluga.

Odluke sa 219. redovne sednice Saveta Regulatora

Savet Regulatornog tela za elektronske medije, na sednici održanoj 15. septembra 2020. godine, doneo je odluku o izricanju mere privremene zabrane objavljivanja programskog sadržaja PMU TV Prva i Nacionalna Happy TV.

PMU TV Prva zabranjeno je emitovanje emisije „Jutro“, u trajanju od 24 časa, zbog kršenja člana 27 stav 1. i 3. Pravilnika o zaštiti prava maloletnika u oblasti pružanja medijskih usluga.

PMU Nacionalna Happy TV zabranjeno je emitovanje emisije „Bolja zemlja“, u trajanju od 15 dana, zbog kršenja člana 50. Zakona o elektronskim medijima i člana 20. Pravilnika o zaštiti ljudskih prava u oblasti pružanja medijskih usluga.

Odluke sa 384. vanredne sednice Saveta REM

Savet Regulatornog tela za elektronske medije, na sednici održanoj 24. avgusta 2020. godine, pokrenuo je postupak izricanja mera protiv pružaoca medijskih usluga Happy TV zbog mogućih povreda odredbi Pravilnika o zaštiti ljudskih prava u oblasti pružanja medijskih usluga. Na istoj sednici Savet Regulatora doneo je odluku da se nadležnom prekršajnom sudu podnesu zahtevi za pokretanje prekršajnog postupka protiv pružalaca medijskih usluga TV Pink, TV B92, Nacionalne TV Hepi i TV Prva zbog povreda odredbi Zakona o oglašavanju. Savet Regulatora je usvojio i Plan primene mera za sprečavanje pojave i širenja epidemije zarazne bolesti u Regulatornom telu za elektronske medije.

Odluke sa 383. vanredne sednice Saveta REM

Savet Regulatornog tela za elektronske medije, na sednici održanoj 24. jula 2020. godine, razmatrajući obaveštenje Savjeta Agencije za elektronske medije Crne Gore u kojem se poziva na navodno kršenje člana 7. stav 1. Konvencije o prekograničnoj televiziji i člana 6. Direktive o audiovizuelnim medijskim uslugama od strane pružaoca medijske usluge Hepi TV, zaključio je da nije u mogućnosti da izvede zaključak da su, prikazivanjem spornog programskog sadržaja, diskriminisana prava pripadnika crnogorske nacije. Savet je doneo odluku da se uputi odgovor Savjetu Agencije za elektronske medije Crne Gore koji će sadržati takav zaključak.

Odluke sa 382. vanredne sednice Saveta REM

Savet Regulatornog tela za elektronske medije je na sednici održanoj 14. jula 2020. godine doneo odluku da se nadležnom prekršajnom sudu podnesu zahtevi za pokretanje prekršajnog postupka protiv pružalaca medijskih usluga TV Pink, TV B92, Nacionalne TV Hepi i TV Prva zbog povreda odredbi Zakona o oglašavanju.

Odluke sa 218. redovne sednice Saveta REM

Savet Regulatornog tela za elektronske medije, na sednici održanoj 26. juna 2020. godine izrekao je meru upozorenja PMU Nacionalna Happy TV zbog povrede člana 50 st. 1 Zakona o elektronskim medijima i člana 20 Pravilnika o zaštiti ljudskih prava u oblasti pružanja medijskih usluga (Poštovanje dostojanstva ličnosti) u emisiji „Dobro jutro“.

Back to top