Navigacija

Treća godina obeležavanja Otvorenih dana medijske pismenosti

Regulatorno telo za elektronske medije i ove godine organizuje Otvorene dane medijske pismenosti, treću godinu zaredom, u periodu od 14-18. oktobra 2024. godine. 

U okviru ovogodišnjih aktivnosti organizovana je posebna kampanja pod nazivom  „Mediji širom otvorenih vrata“, koja je usmerena ka predškolcima i ima za cilj podizanja svesti o načinu rada i funkcionisanja medija. 

Želja Regulatora je da u saradnji sa javnim servisima i pružaocima medijskih usluga na teritoriji Beograda, Novog Sada i Subotice, organizuje posete medijima u kojima bi će deca moći da uđu u studije u kojima se snimajunajpoznatije emisije, da zavire u svet novinarstva i način na koji se prave vesti na televiziji i na radiju, kao i da se sami okušaju u toj ulozi. 

Kampanji Regulatora pridružili su se: Radio televizija Srbije, Radio televizija Vojvodine, Naksi radio, Prva TV i TV Panon. Poseban program za predškolce, a u sklopu iste kampanje, organizovao je i JP „Emisiona tehnika i veze“ na tornju na Avali, gde će se deci pridružiti i radio amateri Banjice.

Regulatorno telo za elektronske medije je, u saradnji sa Savetom Evrope, organizovao dva puta do sada Otvorene dane medijske pismenosti, razvio niz materijala pogodnih za rad sa predškolcima na ovu temu (https://www.rem.rs/sr/dodatno/projekti/medijska-pismenost#gsc.tab=0), uradio opsežno istraživanje na navedenu temu (https://www.rem.rs/uploads/files/Baners/HF42-media-literacy-survey-preschool-children-SRP.pdf).

Takođe od početka ove godine, Regulator je održao treninge za vaspitače i stručne saradnike predškolskih ustanova u Novom Sadu, Nišu, Kraljevu i Čačku, kojima je prisustvovalo 190 vaspitača i stručnih saradnika iz Srbije.

Slike

  • /uploads/attachment/vest/1345/Medijska_pismenost-.jpg
Back to top