Навигација

Трећа година обележавања Отворених дана медијске писмености

Регулаторно тело за електронске медије и ове године организује Отворене дане медијске писмености, трећу годину заредом, у периоду од 14-18. октобра 2024. године. 

У оквиру овогодишњих активности организована је посебна кампања под називом  „Медији широм отворених врата“, која је усмерена ка предшколцима и има за циљ подизања свести о начину рада и функционисања медија. 

Жеља Регулатора је да у сарадњи са јавним сервисима и пружаоцима медијских услуга на територији Београда, Новог Сада и Суботице, организује посете медијима у којима би ће деца моћи да уђу у студије у којима се снимајунајпознатије емисије, да завире у свет новинарства и начин на који се праве вести на телевизији и на радију, као и да се сами окушају у тој улози. 

Кампањи Регулатора придружили су се: Радио телевизија Србије, Радио телевизија Војводине, Накси радио, Прва ТВ и ТВ Панон. Посебан програм за предшколце, а у склопу исте кампање, организовао је и ЈП „Емисиона техника и везе“ на торњу на Авали, где ће се деци придружити и радио аматери Бањице.

Регулаторно тело за електронске медије је, у сарадњи са Саветом Европе, организовао два пута до сада Отворене дане медијске писмености, развио низ материјала погодних за рад са предшколцима на ову тему (https://www.rem.rs/sr/dodatno/projekti/medijska-pismenost#gsc.tab=0), урадио опсежно истраживање на наведену тему (https://www.rem.rs/uploads/files/Baners/HF42-media-literacy-survey-preschool-children-SRP.pdf).

Такође од почетка ове године, Регулатор је одржао тренинге за васпитаче и стручне сараднике предшколских установа у Новом Саду, Нишу, Краљеву и Чачку, којима је присуствовало 190 васпитача и стручних сарадника из Србије.

Слике

  • /uploads/attachment/vest/1345/Medijska_pismenost-.jpg
Back to top