Saopštenje Saveta RRA povodom cene zakupa reklamnih termina
Savet RRA analizirao je dosadašnje prisustvo učesnika izborne kampanje u elektronskim medijima i uočio da je samo mali broj stranka čije su liste potvrđene od strane Republičke izborne komisije emitovao svoje reklamne spotove na TV stanicama sa nacionalnim pokrivanjem.
Savet je analizirajući moguće razloge ove pojave razmotrio i pritužbe da su cene zakupa reklamnih termina na stanicama sa nacionalnim pokrivanjem izuzetno visoke. Savet preporučuje svim elektronskim medijima da vode računa da previsokim cenama oglasnog prostora ne onemoguće jedan deo učesnika izbora da zakupe reklamne termine jer bi u tom slučaju zloupotrebili nacionalni resurs koji im je dodeljen na korišćenje.
Iako nema ovlašćenja da se meša u cenovnu politiku medija, Savet ovim putem apeluje na elektronske medije sa nacionalnim pokrivanjem, pre svega televizije, da previsokim cenama usluga oglasnih poruka ne naruše ravnopravnost izbornog procesa.
U Beogradu,
09. aprila 2012. godine
Savet RRA