Саопштење Савета РРА поводом цене закупа рекламних термина
Савет РРА анализирао је досадашње присуство учесника изборне кампање у електронским медијима и уочио да је само мали број странка чије су листе потврђене од стране Републичке изборне комисије емитовао своје рекламне спотове на ТВ станицама са националним покривањем.
Савет је анализирајући могуће разлоге ове појаве размотрио и притужбе да су цене закупа рекламних термина на станицама са националним покривањем изузетно високе. Савет препоручује свим електронским медијима да воде рачуна да превисоким ценама огласног простора не онемогуће један део учесника избора да закупе рекламне термине јер би у том случају злоупотребили национални ресурс који им је додељен на коришћење.
Иако нема овлашћења да се меша у ценовну политику медија, Савет овим путем апелује на електронске медије са националним покривањем, пре свега телевизије, да превисоким ценама услуга огласних порука не наруше равноправност изборног процеса.
У Београду,
09. априла 2012. године
Савет РРА